Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dr Aneta Pawłowska-Legwand

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

ANETA PAWŁOWSKA-LEGWAND

Stanowisko: Adiunkt

Zainteresowania badawcze: Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w turystyce, doświadczenie muzealne, doświadczenie turystyczne wzmocnione technologicznie, marka miejsca

Kontakt: aa.pawlowska@uj.edu.pl
tel. 12 664-52-91

 

Wybrane publikacje:

Filimonau V., Matute J., Mika M., Kubal-Czerwińska M., Krzesiwo K., Pawłowska-Legwand, A., 2022, Predictors of patronage intentions towards ‘green’ hotels in an emerging tourism market, International Journal of Hospitality Management, 103, 103221. DOI: 10.1016/j.ijhm.2022.103221

Pawłowska-Legwand A., Matoga Ł., 2021, Disconnect from the Digital World to Reconnect with the Real Life: An Analysis of the Potential for Development of Unplugged Tourism on the Example of Poland, Tourism Planning & Development, 18 (6), 649–672. DOI: 10.1080/21568316.2020.1842487

Pawłowska-Legwand A., 2020, Technologie informacyjno-komunikacyjne w promocji i informacji turystycznej gmin w Polsce. Studium na przykładzie województwa małopolskiego, Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński, Kraków.

Matoga Ł., Pawłowska A., 2018, Off-the-beaten-track tourism: A new trend in the tourism development in historical European cities. A case study of the City of Krakow, Poland, Current Issues in Tourism, 21 (14), 1644–1669. DOI: 10.1080/13683500.2016.1212822

Pawłowska A., 2014, Questing jako innowacja w turystyce kulturowej, Turystyka Kulturowa, 1, 30–46.